הניקיונות – עליכם, האוכל – על גולדיס'

עפר גדנקן No Comments on הניקיונות – עליכם, האוכל – על גולדיס'

אתם מנקים את הבית ועסוקים בהכנות הרבות לפסח. גולדיס 'מורידה לכם את העול מארוחות הצהריים ומגישה תפריט מפנק לארוחות מושלמות, להזמנה עד לבית או לאכילה במעדניות גולדיס' ● לתשומת לב הזריזים המקדימים: מוקד ההזמנות לפסח נפתח חגיגית

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

טרום פסח והאווירה בבית עמוסה במטלות ובנקיונות. גולדיס' חוסכת לכם זמן יקר ומציעה תפריט אמצע שבוע עשיר ומפנק כדי שתשקיעו את המקסימום במה שחשוב באמת מבלי לוותר על ארוחות מזינות ומושקעות דווקא כעת. תפריט גולדיס' אמצ"ש מציע לאורך כל השנה תפריט מושקע למעריכי האוכל המשובח שאינם מתפשרים על רמה קולינרית וביצועית גבוהה והכשר מהודר.

מוזמנים ליהנות מפינות הישיבה המוקפדות שמותירות את הבית נקי גם לאחר הארוחה או להזמין משלוח מלא כל טוב עד פתח הבית מבלי להפסיק את רצף הניקיונות.

לבחירתכם מצע עשיר הכולל מבחר מנות עיקריות – בשרים, עופות ודגים משובחים לצד עשרות תוספות ייחודיות ותפריט קינוחים אקסקלוסיבי ומפנק. על התפריט חתומים שף משה קצ'וקי ור' משה גולדיס' שמרכיבים עבורכם יצירה קולינרית משובחת בהכשר המהודר ביותר של בד"ץ העדה החרדית.

בשורה למקדימים והמאורגנים מראש: מוקד ההזמנות לפסח נפתח באופן רשמי וחגיגי. באתר הבית תוכלו להתרשם מהמבחר הפסחי החגיגי והמרהיב ולשריין לכם פסח של בני מלכים. תפריט הפסח של גולדיס' כשר למהדרין בכשרות חוג חתם סופר בני ברק. כל הבשרים והעופות בכשרות בד"ץ עדה החרדית, ללא חשש קטניות ושרויה.

כשרות: בד"ץ העדה החרדית

להזמנות: באתר גולדיס או בטלפון – 02-6200100.

סניפי גולדיס; ירושלים – רחוב עזרת תורה 18, בני ברק – רחוב מצדה 9, מתחם ב.ס.ר.   



0 תגובות